wtorek, 30 grudnia 2014

XIII


             Muszę wyrobić się z tym, co nie zostało jeszcze zrobione. W trybie natychmiastowym. Aby zakończyć rok prawidłowo, bez - aż tak - dużych zaległości. Dlatego w sumie bardziej na prędkości tworzę ten wpis. 
             Zdjęcia poniżej to robota Krystiana, z którym spotkałam się w dzień Wigilii (co widać - po jeszcze wielkanocnej pogodzie). Tak, ja nigdy nie śpię! Wiatr komplikował sytuację, jak mógł, ale jakoś podołałam. Jakoś. Serio, zniosę wszystko – ekstremalne zimno, deszcz, śnieg, burze, wszystko no – ale wiatr jest i będzie nieustannie na mojej czarnej liście. A muszę jeszcze podkreślić, że Krystian dopiero zaczyna swoją przygodę z fotografią, dlatego sporym zaszczytem dla mnie było to, że przypadła mi rola jego pierwszej „modelki”. :D 
            Koniec roku + blog --> kojarzy się z szablonowymi i standardowymi podsumowaniami. Zrobię choć raz wyjątek, bo jestem tutaj zdecydowanie za krótko, aby nawet ośmielić się tworzyć coś takiego. Pozostaje mi życzyć Wam najprościej: szampańskiej zabawy jutro i oczywiście szczęśliwego Nowego Roku! :)
fot. Krystian Longawa

















            nauszniki - biedronka / komin - obsession / sweter - sh / sukienka - sh / buty - też biedronka! / zegarek - katherine

4 komentarze :

  1. pierwsze zdjęcia, ale bardzo dobrze sobie poradzil :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz <3 zapraszam do mnie :* może zaoberwujesz? bede bardzo wdzięczna http://meeaningoflife.blogspot.com + ja Cb obserwuję i licze na rewanż :* pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ale akurat nie widzę, abyś mnie obserwowała. Również pozdrawiam. :)

      Usuń

Copyright © 2014 Justlyjass

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi