środa, 24 grudnia 2014

XII

            Jestem, jak najbardziej, świadoma tego, że obecnie większość z Was zasiada do wigilijnego stołu. A ja piszę wpis. Właśnie tak. Należę do tego rodzaju osób, które wigiliują nieco późnymi godzinami. Szaleństwo. Także jeszcze mam sporo czasu, z którym absolutnie nie wiem co zrobić, bo najchętniej skonsumowałabym już wszystko! 
            W dzisiejszym wpisie możecie zetknąć się obficie z sesją z Marzeną, której już nie będę tak chwalić, bo przecież jej zdjęcia mówią same za siebie. Przeskoczyłam odrobinę, ponieważ chciałam w niej zaprezentować stylizacje, jak dla mnie, typowo Sylwestrowe, czy coś. :D

            W takim razie, oficjalnie już chyba – życzę wszystkim atrakcyjnych, bajkowych, cudownych, doskonałych, efektownych, fascynujących, gościnnych, harmonijnych, idealnych, jowialnych, kolorowych, leniwych, łagodnych, miłych, niezapomnianych, obfitych, pogodnych, radosnych, szczęśliwych, twórczych, uśmiechniętych, wesołych, zjawiskowych Świąt! :) :* 

fot. Marzena Szafran
Maxmodels



























narzutka - sh / naszyjnik - katherine / sukienka - cropp / buty - nie pamiętam nazwy sklepu :c

-----------------------------------------------






















narzutka - sh / sukienka - sh / naszyjnik - dno szafy / buty - nie pamiętam nazwy sklepu :c

27 komentarzy :

  1. Jedna z Twoich sesji, która najbardziej przypadła mi do gustu! :3 Wzajemnie, hehe! :*:D

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza twoja sesja, kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne czarne sandałki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna! i stylizacje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aww jesteś przepiękna! druga stylizacja<<<<<<<
    zapraszam do siebie, własnie założyłam bloga.
    obserwujemy? ja już kliknełam :)
    saydonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mega piękne masz włosy :) zdjęcia mają świetny klimat

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękne zdjęcia. To musi być bardzo czasochłonne...
    Bardzo dziękuję za miły komentarz do mojego posta :)
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z tym czasem to - jeśli ktoś robi to, co lubi - nie ma z tym problemu. :)
      Miło. Jeśli chcesz to obserwuj. :))

      Usuń
  8. pierwsza sukienka jest bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia i wgl jesteś piękna *,*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful photos and amazing style :)
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie cudowne zdjecia!! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna stylizacja na sylwestra! Gratulacje dla Marzeny za zdjęcia bo świetne wyszły ♥

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  13. oh wow! you are so very gorgeous! what a lovely princess you are!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Justlyjass

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi