piątek, 19 grudnia 2014

XI

             Tym razem poniżej pstryki - wykonane przez kochaną Maję! :* Doszłam do wniosku, że można policzyć na palcach u jednej ręki zdjęcia z moich sesji, na których się uśmiecham. (No dobra, ewentualnie na palcach u dwóch rąk, biorąc pod uwagę, że mam tryliard zdjęć. Nie pytajcie po co mi tego tyle. Sama się czasem zastanawiam.) W przeciwieństwie do rzeczywistości. Dlatego obiecuję zmianę i okazywanie prawdziwego ‘ja’. :D Nie zważając na to, że mój uśmiech należy do elementów całkowicie nie wyjściowych.
            Świętaświętaświęta. Czas start! Rozpoczynamy właśnie sezon świąteczny, który wielbię, kocham oraz ubóstwiam. Nie tylko ze względu na to, że urlopuję od szkoły i tego typu spraw, ponieważ w tym roku ta przerwa będzie dla mnie wyjątkowo pracowita i intensywna, nad czym nieziemsko ubolewam. Ale przede wszystkim Święta Bożego Narodzenia są moją miłością przez klimat, który wówczas panuje. Nie umiem go w żaden sposób nazwać. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. Ale niesie ze sobą tak pozytywne odczucia, że co roku zastanawiam się nad kwestią – czy tylko ja tak to widzę, tak przejaskrawiam, tak wyolbrzymiam i tak to czuję.
Święta atakują nas ze wszystkich stron już dłuższy czas – na ulicach, w sklepach przede wszystkim. Co idzie zauważyć w tle zamieszczonych niżej kadrów. Dla niektórych jest to sztuczność, teatralność, granie głównie dla reklamy. Dla mnie natomiast… istotny detal, który czyni otoczenie takim magicznym.
Dzisiaj chyba w prawie każdej szkole mogliśmy tego doświadczyć. Zaprezentuję niedługo, jak to wyglądało u mnie, ponieważ moja perfekcyjna klasa ma również manię na punkcie zdjęć, więc z każdego tego typu dnia rodzi się około 500 ujęć. <3 Jak tylko właśnie Maja (nasz klasowy fotograf) upora się z nimi oraz uroczystości wigilijne dotrą do finału - zasypię Was świątecznymi fotografiami!
Się rozgadałam, tak wyszło. Uciekam na drugą Wigilię tego dnia, którą spędzę z członkami Zespołu. Spóźnione smacznego! :)
                                                                                                                     Fot. Maja Piskadło
                                                                                                                                  
Instagram




 























szalik - sh / kurtka - nike / bluzka - sh / spodnie - cropp / buty - nike 



6 komentarzy :

  1. Jaka uśmiechnięta ! <3 Ślicznotka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jejciu masz śliczne włosy i sama jestes ładna :D świetny blog :D
    zapraszam do mnie moze zaobserwujesZ? pozderki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :D też mogę policzyć na palcach u jednej ręki zdjęcia, na których się uśmiecham :) tak czy inaczej, masz piękny uśmiech, więc uśmiechaj się częściej ;* Wesołych Świąt ;* <3 D.

    www.threedl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, poważni z nas ludzie! Dziękuję :*
      Wzajemnie! :))

      Usuń
  4. Rzadko uśmiechałam się do zdjęć, teraz to zmieniłam, po tym jak zdjęto mi aparat ortodontyczny. Sądzę, że zdjęcia pokazujące jak człowiek się uśmiecha są znacznie przyjemniejsze do odbioru :)
    Bardzo podoba mi się Twoje podejście do świąt! :)
    Śliczny kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Justlyjass

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi