sobota, 13 grudnia 2014

X


Ojj, obecnie tak ciężko z czasem, a już nie wspomnę o czasie na sesje. Trwa okres, kiedy sprawa wygląda tak: jadę do szkoły - ciemno, wracam - też ciemno. Przesympatyczne zjawisko. Na dodatek, stopniowo zaczynam mylić dzień z nocą - zaczynając od zasypiania w autobusie, który wiezie mnie do domu. A kończąc, po prostu, na zasypianiu o losowej godzinie dnia i nocy. Wobec tego zdjęcia robione były w towarzystwie wyścigu z czasem, przed zapadającym zmrokiem. Przyznaję się bez bicia, że do dodania wpisu też zbytnio nie mogłam się zmobilizować. Na główną przeszkodę mianuję moje uzależnienie od seriali. I to specyficzną odmianę tegoż uzależnienia. Ja tak mam, że gdy tylko wyszukam coś pod mój gust - rozpoczyna się całodobowy maraton. Aż do mety. Aż nie skończę. Dlatego no - chyba już rozumiecie. :D
Dziś natomiast nadprogramowo jakieś ekstremalne warunki. Mało brakowało, a zostałabym porwana przez wiatr. Poważnie. Mimo, że jakoś specjalnie lekka to ja nie jestem. Tak, tak po prostu. Dyskoteka, którą pogoda urządza mi w domu też za bardzo mi się nie podoba. (Czyt. chwilowe braki prądu). Krótko mówiąc, warunki nam towarzyszące w chwili obecnej zdecydowanie na nie. Oby Was tam nie porwało! :) 

Fot. Anna Uliasz 















płaszcz - sh / kombinezon - sh / trampki - no name


3 komentarze :

  1. Ale ładne zdj robi Anka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie o kokardkę na głowie za dużo, ale jest fajnie, pozdrawiam! :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, piękny ten pierścionek, kradłabym <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Justlyjass

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi