poniedziałek, 11 lipca 2016

LXV - Biżuteria z Insegna.pl

         

          Biżuteria. To jak wisienka na torcie. Dodaje smaku i prezencji. To właśnie ona - uzupełnia całość i nadaje ostatecznego efektu. 
Ja jestem jak sroka, lubię wszystko, co się świeci. Również jak sroka, kolekcjonuję świecidełka upatrując je, gdzie się da. Niedawno właśnie upatrzyłam sobie mnóstwo nowości na Insegna.pl. Zobaczcie! 




Kolczyki:









Bransoletki:



 Pierścionek:




Naszyjniki:






 I tak powiększam swoją kolekcję wciąż i wciąż. 


A Wy? Sądzicie, że kobieta powinna uzbrajać się w błyskotki czy stawiacie na minimalizm?







19 komentarzy :

  1. Piękna biżuteria ! Te delikatne biało czarne kolczyki mi się najbardziej sposobały ! Śliczne :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria jest cudowna. Drugi naszyjnik absolutnie przypadł mi do gustu! Jest świetnie!

    najlepsze hacki do gier online
    Męski blog. Lifestyle, moda, zdrowie, trening, seks i związki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, cudowna biżuteria. Ja myślę, że biżuteria dodaje uroku, fakt w nie wszystkich stylizacjach się sprawdzi i czasem lepiej jest postawić na minimalizm.
    Bardzo podobają mi się naszyjniki!
    http://m-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką minimalistycznej biżuterii, jednak kolia i 2 pary kolczyków na prawdę przypadły mi do gustu :)

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka kolekcja, ślicznej biżuterii :D
    Bardzo spodobał mi się twój blog, obserwuje :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Złoty naszyjnik - piękny!
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze kolczyki - te z zielonymi "kryształkami"- są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna biżuteria! :) Ja na co dzień stawiam na minimalizm, ale uwielbiam naszyjniki. Te z tego postu są cudne, chętnie bym przygarnęła do swojej kolekcji :)

    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria ! Pierwsze kolczyki są genialne!:) Ja osobiście stawiam na minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna biżuteria! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a ja na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna biżuteria ;) ale najbardziej wpadły mi w oko kolczyki te pierwsze i trzecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym nosiła kolczyki, z chęcią sięgnęłabym po trzeci od góry. I bardzo spodobał mi się ażurowy naszyjnik ;-) Myślę, że posiadanie lubianej, dobrze dobranej pod siebie biżuterii wpływa na dobry nastrój, a tym samym - dobrą prezencję kobiety, pewność siebie ;-) pozdrawiam, poliptyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham taką biżuterię, wygląda świetnie. Sama mam podobne zestawy w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Justlyjass

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi