niedziela, 8 lutego 2015

XIX


             Spacerując uliczkami rynku, natknęłam się na sklep, którego wnętrze zahipnotyzowało mnie, gdy tylko rzuciłam okiem przez okno. Oczywiście, jak to ja: pierwsza myśl – idę tam na zdjęcia! Dziękuję za udzielenie zgody przeprowadzenia sesji w Vivaldi Boutique (klik). Naprawdę, jeden z najgustowniej urządzonych sklepów w jakim byłam. Zobaczcie sami.


Fot. Marzena Szafran








 












 








 




buty - vinted / spodnie - sh + diy / bluzka - sh / sweter - sh / naszyjnik - vinted / okulary - glamour


14 komentarzy :

  1. Widzę Dżasta, że już wbijasz na fotki w co raz to inne miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja się łatwo nie poddaję - zima mnie do tego zmusza. :D

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia i miejsce !

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka to pożyje co teraz ferie zaczela- ja tydzień temu skończyłam wiec nie marudź <3
    co jak co, zdjęcia wyszły bardzo fajnie, nigdy o takim pomyślę nie zdawałam sobie sprawy. Jedyne co mi nie pasuje to przytulanka z butem ;D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marudzę, bo mam jedynie tylko tydzień ferii w moim przypadku, to dlatego. :C
      Ja już dość sporo sklepów zaliczyłam w takim celu. Haha, żadna "przytulanka", zła interpretacja, but miał udawać telefon. :D

      Usuń
  4. bardzo ciekawy blog :) i ciekawe fotografie :)
    dodaje do obserowowanych :)
    www.iziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia są piękne:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie piękny ten butik. :o
    Świetne zdjęcia. Obserwuję. <3

    zapraszam do mnie
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjecia ! I ten sweterek ... mega ! :))
    Dzięki za komentarz :))

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sesja :-) Spodnie mi się bardzo podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne zdjęcia *.*

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Justlyjass

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi